så trött

Publicerat: 2008-07-22 Kl: 13:12:58 | I kategori: Min vardag


Jag är så trött så jag skulle kunna börja grina här och nu. Men istället för att göra det så ska jag vila en stund.

Blev väckt imorse av Evelina som ringde och berättade om en massa knas som hade hänt. Men jag tror att det är lungt nu. Hoppas det iallafall. Men det finns horor i denhär världen som förtjänar allt skit de får. Så jävla irritrerande. Men jag bryr mig inte. Snacka skit hur mycket du vill för att sätta dig själv i bättre dager. Jag vet iallafall vad jag har gjort & inte gjort, så vad du säger nuddar mig inte ens i ryggen längre. Idiot.

Jocke skjutsade mig till jobbet vid 12 iallafall. Så pratade jag lite med chefen sedan gick jag hem. Min väska & min påse var så jävla tung så jag höll på att tappa kroppen kändes det som. Plus denhär jävla blåsten. Nästan så man ramlar omkull.

Nu är jag hemma. Ska vila till kl 14 sedan ska jag kliva upp och äta frukost :) Och fan tar den som ringer och väcker mig. Ska ställa 8 alarm så jag inte sover längre än jag ska. Haha.

Goodbye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0