Middag

Publicerat: 2008-07-06 Kl: 16:01:23 | I kategori: Min vardag


God eftermiddag.

Idag klev jag upp 11.30 efter jag blev väckt av några horungar utanför fönstret som skrek hela tiden och sjung. Jag fick ingen sömn, tänkte gå ner och knivhugga dom eller nåt. Fan vad arg jag blev.

Efter att jag klivit upp så fikade jag lite, sen åkte jag ner och solade. Skönt var det, men jobbigt för att radion var trasig så det var helt tyst. Orkade bara sola 14 minuter.

Nu är jag hemma. Har pratat med min älskling på msn litegranna och i telefonen, så nu är jag på lite bättre humör. Ska snart få umgås med honom :) Kommer krama han tills jag tappar andan eller råkar döda honom by mistake. Hahaha. It might happen... Inatt kommer jag njuuuuuta av att verkligen få sova ordentligt utan några dåliga tankar som cirkulerar i huvudet på mig eller saknad. Ska bli underbart.

Nu ska jag och mormor äta middag. Min favoritmat som hon alltid gör åt mig. Stuvade makaroner - min mormor är bäst i heela världen på att göra såna - och delikatessköttbullar. Sånadär jättesmå. Fan vad gott det ska bli.
Efter det ska jag duscha och bada, sedan klä på mig och åka till Daniel. WIE. Jag ska mobba han. Det var några dagar sen nu. Har ingen att reta.

Nu kallar middagen. Min mage hör hur den anropar.
Ciao



hahahahahahahahahahahaha. jag älskar dej så jävla mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0