Justja

Publicerat: 2008-07-21 Kl: 01:24:02 | I kategori: Min vardag


Jag glömde nämna en sak. Jag läste i Klick! hemma hos Ewe att Carolina Gynning har skaffat blogg. Jag blev skitglad när jag läste det och tänkte att det första jag skulle göra när jag satt mig vid datorn var att läsa hennes nya blogg. Sagt och gjort - jag gick in på www.gynning.blogspot.com...  Jag som älskar Gynning. Hon skriver helt osammanhängande och stavar dåligt och skriver om tråkiga saker. Konstigt skriver hon. En ful design och fult textsnitt och allt har hon också. Jag brukar inte vara så kräsen med bloggar men denhär var tamigfan katastrofal. Vilket nederlag. Hon som brukar göra succé med allt hon tar för sig annars. Men dethär var ett stort misslyckande. Hoppas att hon ändrar på sitt sätt att skriva inom snar framtid. Nej. Jag blev då riktigt besviken på detta.

Någon annan som har läst den? Vad tyckte ni?
En sak är säker, jag kommer då inte att återvända till den bloggen något mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0