Jag dör snart. På allvar.

Publicerat: 2008-07-23 Kl: 01:26:18 | I kategori: Min vardag


Godkväll mina damer och herrar.

Idag har det variit en hektisk dag för Emma Strandh. När jag kom hem från jobbet efter att ha lämnat igen en grej åt chefen, så la jag mig i sängen och skulle vila. Ställde klockan på 14.00 för jag skulle MAX sova tills dess. Sen slår jag upp mina ögon efter vad som känns som 5 minuters sömn. Klockan är 15.46. Jag började 16.00. När man börjar kl 16 så börjar man gå hemifrån ungefär 20 i så att man hinner. Haha. Ingen panik jag hade eller. Så jag klev upp, kastade på mig kläder & borstade tänderna fort som fan. Tvättade mitt ansikte och sprang iväg. Kom bara 5 minuter sent, men man ska inte vara sen överhuvudtaget. Men det gick iallafall bra, tillslut. Även om det har varit massa tjaffs idag för att vissa personer ljuger så att de tror sig själva. Mytoman kallas det. Jag blir så irriterad. Jävla lögner som sätter andra i skiten. Nä. Såntdär vill jag inte veta av.

Efter jobbet så kom Sandra och mötte mig :) Så gick vi på Ica. Efter vi varit på Ica så gick vi hem till Evelina och var där och såg på tv och fixade och trixade lite och så. Sedan gick Sandra hem och jag och Ewe låg och kolldae på TV :) Sedan efter SATC gick jag hem.

Nu har jag legat och läst bloggar och kollat runt lite. Nu ska jag slå på Ice Age och sova tänkte jag. Är så slut idag.
Fick ju nästan ingen sömn inatt eftersom jag blev väckt rätt tidigt. Men den lilla tiden jag sov så sov jag med min älskling & det var underbart. Verkligen underbart.


Dagens citat: (Jag Ewe och Sandra sitter och pratar om att Ewe borde plantera blommor och frön osv)
Jag: Men du måste plantera nu innan vintern så att det hinner blomma upp till nästa sommar.
Ewe: Nej det är bara om man ska så frön. Men blommor behöver man bara sätta i rabatten så kommer de upp nästa år
Jag: Ok. Jag visste inte det.
Sandra: När jag får barn... Då ska jag plantera ett familjeträd.
Jag & Ewe: Va? Vad menar du nu?
Sandra: Ja men ett såntdär familjeträd.
Jag: Vad menar du nu för träd?
Ewe: Vet du hur lång tid det tar för ett träd att växa? 100 år ungefär.
Vi igen: Vet du ens vad ett familjeträd är för något Sandra?
Sandra: Ehh.. Ja.. Det kan vara på papper och så kan det vara ett träd.
Vi: Nej. Alla har ett familjeträd. Det har man även om man inte har barn. Bäbisar har det. Alla har det. Det är bara en typ lista med alla i ens släkt och vem som kommer ifrån vilken person och vilka som har fått barn som sedan har fått barn som sedan fått kusiner osv.
Sandra: Jaha... Ok.


Hahaha det var roligt :) Hon är gullig ibland dendär Sandra.

Godnatt people.

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHAHAA :D

2008-07-23 @ 14:48:10
URL: http://prodigio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0