Im waiting

Publicerat: 2008-07-05 Kl: 20:10:56 | I kategori: Min vardag


Sitter här och väntar på att Vilma ska ringa. Ska gå med henne på Ica så att Evelina kan natta William i lugn och ro. Sedan ska jag gå upp till Ewe och umgås med henne! Ska bli roligt..

Jag visste att jag inte skulle orka gå ner och sola. Haha. Lat som fan! Men men. Får göra det imorgon. Tog på mig ACOs Soft tanning hudkräm istället. Inte för att det blev nån skillnad men. Man kanske måste använda den ett tag.

Nu håller mormor på att fixa jordgubbar och grädde. Hoppas inte Vilma hinner ringa innan hon är klar! Peppar peppar ta i trä. Haha.

Sitter och lyssnar på I cant wait hela tiden. Så jävla bra låt. Jag tackar Gud för youtube.

Nu ringde Vilma. Får äta jordgubbarna sen då.

Saknar min D så grymt mycket. Börjar bli riktigt jobbigt nu.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0