Trevlig kväll

Publicerat: 2008-07-06 Kl: 00:37:56 | I kategori: Min vardag


Ikväll har det varit en trevlig kväll med Evelina. Vi har suttit och pratat om problem som vi har och skvallrat lite och snackat allmänt bara... :) Mysigt. Längesen vi gjorde det bara hon & jag. Så det var skönt att få prata lite och umgås. Innan jag gick upp till Evelina så träffade jag Vilma, vi gick bort med Tusse till ICA, sen gick jag med honom tillbaka medans Vilma åkte iväg hem.

Nu på kvällen har vi legat och sett på Scrubs & Sweeney Todd. Haha. Vilken konstig film. En gammaldags som utspelas i 1700-talet eller nåt såntdär. Dom opererade hela tiden utan bedövning och sådär. Skitäckligt. Fick ont i alla kroppsdelar som dom opererade. Uuh. Tackar vet jag 2000talet. Modern teknologi.

Nu ska jag försöka ladda ner nån film eller nåt avsnitt från nån serie. Tyvärr så är det ju ingen jävel i hela världen som seedar Criminal Minds avsnitten så de är i princip omöjligt att ladda ner dom. Sämst, jag vill ju verkligen kolla på det. Ska även se slutet på Harry Potter and the order of the pheonix, som jag somnade ifrån imorse.

Jag hör ljud från Gatufesten ända hit. Det regnar också. Precis som förra året. Haha.
Om 1 dag är det ETT HELT ÅR sen. Jag kan inte riktigt förstå det. Ett helt år har gått, det känns inte som det.
You still make my heart race... Min älskade.

Bye for now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0