gud vad trött jag är. för ovanlighetens skull, alltså

Publicerat: 2008-07-16 Kl: 13:55:27 | I kategori: Min vardag


Hej på er mina kära (och o-kära) läsare.

Sömnproblemet inatt löste sig inte.
Jag lyckades somna när momor skulle kliva upp och jobba. Hon går alltid in hit på morgonen nämligen så jag är tvungen att ligga och låtsas sova, annars blir det ett jävla tjat om "varför jag är uppe hela nätterna då jag blir så trött på dagarna" och "normala människor sover faktiskt på natten" Så tillslut lyckades jag somna iallafall. På morgonen. Suck. Vaknade av att Evelina ringde och väckte mig, hon blev helt chockad när jag svarade. Jag citerar "När du svarar på morgonen är det som att man har vunnit på lotto, man blir helt chockad för att man inte tror att du ska svara" Haha. Hon är så söt, den där Evelina :)

Nu har jag varit ner på Konsum och köpt en cola. Var så jävla sugen så jag höll på att dö.

Nu ska jag snart gå och jobba.

Saknar min Danne jag.
Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0