Godmorgon.

Publicerat: 2008-07-21 Kl: 12:03:04 | I kategori: Min vardag


Hej allihopa.

Det var egentligen meningen att jag skulle kliva upp kl 9 för att åka på stan med mormor. Men när jag vaknade kl 10 av mig själv så låg hon fortfarande och sov. Haha. Så då somnade jag också om litegranna. Men nu är jag vaken och vi ska strax åka! Hoppas jag får något fint. Jag vill ha något. Vet inte vad än bara.

Inatt vaknade jag ungefär 1 gång i timmen. Skitjobbigt. Först vaknade jag och bytte film. Sedan vaknade jag och var hungrig. Sedan vaknade jag av att jag var törstig. Sedan kissnödig. Osv osv. Hela tiden någonting. Förbannat irriterande detdär. Allt jag vill är att sova en hel natt. Men när det blir återstår ju att se.

Trött är jag. Jag är alltid trött. Ont i mitt huvud. Kanske går över när man får lite frisk luft.
Undrar vad jag ska få för mat idag? Jag är lite hungrig redan.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0