Fan i helvete vad varmt det är ute

Publicerat: 2008-07-04 Kl: 10:24:12 | I kategori: Min vardag


Jag kräks nästan av värmen. Inte sovit något alls på hela natten - som ni vet - och har nästan inte druckit nånting.

Denhär morgonen har jag hunnit med att springa hem en snabbis och leta min bikiniunderdel, som är helt spårlöst försvunnen. Och så har jag varit ner och rökt en morgoncigg med Sandra. Sen hem till mormor igen. Och nu ska vi ner på stan. Först förbi konsum och köpa en festis innan jag DÖR.


DANNE RING MIG ÄLSKLING. JAG SAKNAR DIG !!!!

Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

God Morgon! :) Sovit gott? :)

2008-07-04 @ 10:32:27
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0