En sorgsen kväll.

Publicerat: 2008-07-29 Kl: 00:51:46 | I kategori: Min vardag


Ja. Det känns så tungt dethär. Man har aldrig förväntat sig att sånthär ska hända någon man känner. Någon man stått nära. Någon som man till och med levt tillsammans med. Så hemskt. Det gör ont i mig att bara tänka på det. Min mamma är ännu ledsnare. Jag hatar när min mamma är ledsen. Då blir jag ledsen också.

Även fast dagen (sedan jag fick beskedet) har varit tung och jobbig så har jag ändå försökt göra nånting istället för att bara sitta inne och tänka på allt som hänt. Jag önskar jag kunde vara med Danne. Jag vill vara nära. Saknar honom mer än nånting annat. Amor. Älskar dig så mycket.

Jag badade iallafall vid 19 tiden. Sen ryckte jag till när mormor bankade på dörren kl 20 och frågade vad jag höll på med och om jag hade somnat. Jag hade alltså somnat i badkaret. I ett fullt badkar. Det är ju livsfarligt egentligen. Men så har jag gjort flera gånger under min livstid. En gång när jag var på fyllan så skulle jag absolut bada fick jag för mig, sen däckdae jag där i. Haha. Men jag har ju inte dött ännu så det är lugnt. Men jag ljög för mormor och sa att jag inte sov. Annars skulle hon bara oroa sig varje gång jag badar och komma och knacka på dörren varje gång. Det orkar jag inte med. Så gör alltid mamma. Hon kommer var 10e minut och frågar om jag lever. Haha. Hon är söt hon. Min lilla mami. Älskar henne.

Efter badet så gick jag ut till lekparken här utanför och var med Sandra och Theo ett tag. Jag var jättetrött så lekte inte speciellt mycket med Theo. Satt mest och tittade. När vi gick därifrån så gick vi till bilen för vi skulle hämta en cykel som Theo hade fått. Han blev jättelycklig sötnosen. Haha. Men sedan upptäckte vi att det var punka på bakhjulet, så då blev han ledsen som fan. Grinade som en tok. Stackarn. Sedan åkte vi till Stefan med cigaretter. Lasse körde oss och Sandra gick upp med ciggen medans jag Lasse och Theo satt kvar i bilen och väntade. Orkade inte röra mig. Sedan åkte vi hem och Theo somnade påvägen.

När Sandra nattat färdigt honom så gick vi upp till Ewe och rökte en cigg, sedan förbi hemma hos mamma. Pratade med henne en stund. Tycker så synd om henne när hon mår så dåligt nu :( Jobbigt. Men jag hämtade iallafall lite underkläder & mina jobbarbyxor som jag behövde. Och några fimer hämtade jag med så att jag har någonting att göra nu när jag ligger i sängen. Så jag slipper tänka. Så jag slipper känna. Jag orkar inte känna. Jag stänger av nu.

Jag saknar dig D. Så jävla mycket. I need you...always and forever?

Imorgon blir det nog sol och bad med Vilma! Hoppas på finväder bara. Så att det inte blir en massa moln och skit. Hoppas att det onda på min kropp hinner försvinna under natten. Annars kan jag inte sola. Kan inte ens duscha med varmt vatten för det svider så sjukt mycket. Men det står jag ut med. Jag har blivit jävligt brun i ansiktet iallafall och det är ju skönt! På kroppen med. När man får ränder från bikinin så kan man aldrig riktigt fatta hur blev man var innan man solat. När jag kollar på mina bikiniränder så blir jag nästan chockad att jag ens gick ut med dendär bleka huden. Herregud. Haha. Varför blir det alltid så?

Nu ska jag se på Alpha dog. Tog med mig 4 avsnitt av One tree hill säsong 2. Jag har resten av den boxen hemma hos Danny Devito. Hehe. Danne alltså. Ska börja kalla honom för Danny Devito. Hihi. Det låter fränt. Double D lixom.

Nu ska jag sova. Ursäka mig för dålig uppdatering men jag orkar faktiskt inte blogga hela tiden när jag vill vara utomhus i solen och ta vara på dagarna när jag är ledig! Skönt är det.

Goodbye. Sleep tight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0