En hel dag

Publicerat: 2008-07-26 Kl: 19:37:12 | I kategori: Min vardag


En hel dag utan bloggande. Igår alltså. Det var längesen det inträffade. Haha. Nörd jag är.

Igår så var det en jobbig dag. Jag jobbade i värmen. Svettades ihjäl halvt som halvt. Åkte bussen från Danne kl 15, började jobba 16. På bussen svimmade jag nästan. Kan lova att det var minst 70 grader där inne. Fy fan. Jävla skit bussar på sommaren. Alltid kokheta. Så när jag kom till jobbet så var det kanske 75 grader där inne. Jag dog.

På kvällen var jag så trött och slut. Åkte hem till Danne. Så spelade vi TVspel hela natten typ. Haha. Jag vann. Hela tiden. Jag var bättre än honom. Ha ha. Han var skitdålig. Jag skrattade åt honom. Så dålig var han. Men han var gullig iallafall. Min finaste.

Idag klev jag upp 10. Vi somnade kl 6 typ. Jag mådde så illa och var sjukt trött. Åhh. Ville hänga mig i en gran eller nåt. Men det var bara att kliva upp och ta bussen bort till jobbet! Jobbade inte så många timmar men det var iallafall tillräckligt för att bli trött och svettas ihjäl. Spydde gjorde jag också. Jag hatar att det ska vara så varmt. Iallafall när jag inte kan njuta av solen utomhus.

Nu är jag hemma. Skönt. Jag har ätit och duschat. Varit på Konsum med Sandra. Pratat med Vilma och Evelina.
Imorgon ska jag bada. Längtar så jag dör. Jag ska bli kolsvart! Wie.

Nu har jag annat att göra. Får ont i rumpan av att sitta här.

BYE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0