Det var ett jävla jobb

Publicerat: 2008-07-21 Kl: 21:11:11 | I kategori: Min vardag


Nu har jag duschat. Efter det så målade jag naglarna. Det blev bra :) Jobbigt bara. Jag gör alltid fel sååå många gånger innan det blir riktigt bra. Irriterande. Skitsvårt att göra på högerhanden ju. Hela vänsterarmen bara skakar. Jag ska införskaffa en såndär penna som man bara penslar på vit färg med. Bara att göra ett vitt stäck lixom. Utan en massa överflödig färg och massa klet och skit. Skit bra ju! Fast det är dyrt somfan har jag för mig att jag har läst någonstans. Så när jag införskaffar en sådan det får vi se.

Nu sitter jag och väntar på att jag ska åka till Danne :) Ska bli roligt. Jag vill ha cola och massa godis men jag har inga pengar!! Buhu. Jag är sugen på choklad. Så in i helvete. Men får väl klara mig utan, då. Ser iallafall fram emot att åka dit :) Ska bli jätteskönt att träffa honom.

Försöker hela tiden hitta något att knäppa kort på. Men jag hittar ingenting. I min tråkiga lägenhet så finns det ingenting som går att knäppa en bild på. Jag kanske får knäppa utomhus sen när jag är ute. Om det inte regnar. Isåfall skiter jag i det.

Imorgon är det arbete på tapeten. Jajamen. Bara 5 timmar dock men det duger gott och väl. Sedan jobbar jag helgen. Skulle egentligen velat ha något mer pass kanske så man får lite pengar men vadfan. Man tager vad man haver. Som man brukar säga.

Nu har min irritation lättat litegranna iallafall. Bra det. Jag kommer nog att bli irriterad på busschauffören när jag åker buss om nån timme sisådär. Jag hatar busschaufförer som kör hackigt. Ni vet när dom tvärnitar när det är dags att broma istället för att börja bromsa lite lagomt i tid så att man inte flyger in i sätet framför och slår ansiktet. Sånt gör mig riktigt arg. Och busschaufförer som kör sakta. Jag åkte härromdagen med en gubbjävel som körde - jag lovar att jag varken ljuger eller överdriver - inte mer än 30 km/h. HELA vägen till Nacksta. Jag tänkte ta livet av mig. Eller honom. Hellre honom isåfall.

Nu har jag inte tid med bloggen mer. Jag uppdaterar nog inget mer ikväll. Det får bli efter jobbet imorgon isåfall.
Nu ska jag packa kläder och sådär.

Adios amigos.


1. Naglarna när jag var klar med dem.
2. Jag och Danne för läääängesen på sjukhuset. Svin trötta. Haha. Love you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0