Bränd

Publicerat: 2008-07-28 Kl: 12:38:54 | I kategori: Min vardag


Igår var en härlig dag i solen. Vi bara låg och tog det lugnt från halv11 till 5. Underbart. Kunde inte få nog heller. Perfekt värme! Inte för varmt och inte för kallt. Resultatet blev iallafall att jag har bränt mig i ansiktet. Haha. Men det syns inte, det känns bara. Så, så allvarligt är det inte. Jag är klantig.

Igår så somnade jag tidigt. Var helt slut efter dagen. Nu är jag vaken. Det är varmt som satan ute. Ska nog gå bort på Nackstabadet som jag planerade igår. Ligga där ensam och chilla bara. Men jag har bränt mitt ansikte så jag kommer att få ont om jag får ännu mer sol i fejset. Vad fan. Jag får se hur jag gör. Kanske går dit lite senare. När solen har lugnat ner sig lite.

Här är några bilder från igår iaf:
'
Lucky var lucky att få vara ute och bada.

Ankbebisarna som jag dooog när jag såg. Världens minsta sötingar!

Här var de ute på en simtur. De kom inte långt dock. Stackars krakar.

Lucky gillade krämen som jag smörjt in mig med. Hahaha. Han höll på
och slickade på mina ben skitlänge. Hahaha. Sötnos.


Vilma tror att han är en chihuahua. Hahahaha. Ha ha. Jag dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0