softar;D

Publicerat: 2008-02-27 Kl: 12:08:17 | I kategori: Min vardag


11.58
sov alldeles för länge idag alltså, ja som skulle gå på skolan idag :S.. fuck. men skitsamma.. saknade danne så sjukt mycke inatt så ja kunde inte somna utan han.. låg o kollade på andra avenyn ända in på småtimmarna, haha. småtimmarna även. hahah. det är så jävla bra alltså, sjukt grymt program. vilma säger "det är en trendsåpa det är därför alla kollar på det,skitprogram" hahah.. loser ;) det är BRA! därför tittar alla på det :D även trendsåpa,alla såpor som går just nu är väl trendsåpor isf. när ska man kolla på dom då? när sista avsnittet redan gått på tv;)? haha sötnos. i love you anyway

har gjort nytta nu på morgonkvisten åxo (läs dagen), jag har diskat o allt. mormor sa att jag skulle diska så ja va tvungen o göra de, speciellt eftersom ja hade tänkt o bryta lite regler ikväll...(A) haha. men vafan ska ja göra då, sitta instängd här som en dåre hela natten o vara sömnlös - nej tack.

sitter o väntar på att danne ska höra av sej. min sötnos:) saknar honom hur mycke som helst. längtar tills vi ses amor. hör av deeej baby.. älskar dej sweetie

nu ringde sandra. ska nog åka ner på stan me henne ett tag hade ja tänkt, vill kolla på en jävla jacka alltså. ska fråga hororna om dom kan betala den, hoppas de annars jävlar!! ;D ..behöver ju faktiskt verkligen en jacka nu när det börjar bli varmt o allt. jag hatar min jacka. hittade världens snyggaste jacka i sandras garderob igår, skitfin var den asså. men hon säger att man bara kan använda den på sommaren blablablaaa.. ja vill åxo ha en sån!! varför köpte jag ingen när  hon köpte sin? nu finns dom ej längre.

detta blev ett långt inlägg men ja har tråkigt. har inte ens loggat in på msn, orkar inte. hahah.. höjden av lathet. ja ska kolla lite på andra avenyn tills sandra ringer, sen drar jag. har inget jävla batteri på telefonjäveln heller o ja har ingen laddare. måste införskaffa mig en sån, brukade alltid dela med mamma.. aja.


ciao bitches.
Emma



daniel valderrama


Kommentarer
Postat av: vilma sötnosen

Jaaaa det är exakt vad man ska:)ja e på andra säsongen av desparet nu;)aldrig sett de förut så...hehe!!

2008-02-29 @ 03:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0