Womanizer

Publicerat: 2008-12-09 Kl: 16:00:59 | I kategori: Min vardag


You can play brand new to all the other chicks out here
But I know what you are, what you are baby



Idag mår jag jävligt bra. Inte fysiskt men psykiskt
äre jävligt bra.. :) Faktiskt. Känns konstigt. Men
så är det just nu. Idag vet jag inte vad som händer..
Vi får se ;) Jag är iaf ledig. Skönaste på läääänge.
Annars skulle jag börja jobba om 4 minuter.
Tur att Moa gjorde det istället.

En gammal vän till mig skickade lite bilder
på mig sen forntida dar, hahaha. Jag dör
när jag ser dom. En av dom tänker jag inte
lägga upp här. Jag kommer ihåg att på just den
bilden tänkte jag "Fan va snygg jag är här" och
fick massa kommentarer på lunar (jag var ju 12)
på mitt kollage om att den var snygg osv...HAHA.
Jävla tokerier. HAHAHA. Jag skrattar.

Womanizer är så jävla bra!! Jag måste be
 Basaric fixa den åt mig. Jag vet inte hur man laddar
ner själv från en massa sidor. Aja.

Nu ska jag duscha & vänta på samtal från min bror
och sedan ska jag ringa runt lite och checka läget.
Får se vart kvällen bär ;)

Xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0