Tröttast

Publicerat: 2008-12-21 Kl: 11:35:00 | I kategori: Min vardag


Nu känner jag mig tröttast i världen. Och bara tanken på att jag har ett 10timmars pass framför mig får mig att vilja hänga mig i takfläkten. Fyfan. Jag o-r-k-a-r inte. Och brytdatumet var igår så inte fan får jag pengar förrän om en månad för det heller.
Detta suger :-(

Men ni andra som har en ledig helg & som nyss har fått jullov kan ju njuta av att sova ut och sedan kliva upp och göra roliga saker. Så jobbar jag på jag. Så får vi höras ikväll. Om hundra år.

Kommentarer
Postat av: anneli

Jag lider med dig medan jag njuter av ledigheten ;d

2008-12-21 @ 22:32:27
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0