Tröttast i kommun

Publicerat: 2008-12-16 Kl: 14:40:44 | I kategori: Min vardag


GUD. Jag har sagt Gud hela morgonen. Lina blev less.
Men vad gör man? Jag klev upp 13.30. Tidigt kändes
det eftersom jag inte somnade förrän 07. Fan alltså.
Jag måste vända tillbaka dygnet på nått sätt. Men hur?

Har duschat för en stund sen, nu har jag tagit mig
igenom det jobbigaste jag vet. Torkat håret. Hatar verkligen
att göra det.. Det tar såååå lång tid & eftersom att håret är
tjockt och långt så hinner jag bli svettig innan jag är färdig
för att det blir så sjukt varmt. Men torrt måste det ju bli.
Och hittils har jag inte kommit på nåt annat sätt iallafall.

Nu ska jag strax iväg och jobba. Men jag är seg som en
jag vet inte vad. Tar sån jävla tid med allting. Jag måste
hinna posta lite julkort innan också! 16 december är
sista datumet. Jag kommer säkert inte att hinna...
Måste gå en halvtimme innan jag börjar, MINST.
Jag lovade att inte komma försent idag, haha. Hoppas att
jag kan hålla det också.

Nej, nu måste jag springa

Xoxo
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0