Tomte

Publicerat: 2008-12-22 Kl: 22:31:21 | I kategori: Min vardag


Hej på er.

Är inte på nåt vidare skrivhumör ikväll direkt. Det har varit en jobbig dag.

Nyss kommit hem från jobbet.. Jag var tomte idag, haha. Men den var mysig tomtemössan :-) Hehe.. Blev lite jobbigt där på slutet på jobbet, ville bara heeeem. Men tillslut så kom jag hem också. Och nu har jag duschat, ska snart lägga mig. Ska upp tidigt imorn & åka ut på birsta och köpa lite mer julklappar. Jobbigt. 

Fick nyss ett jobbigt besked. Fan vad jag hatar dig!!! Du förstör livet för alla som bryr sig om dig. Snart orkar ingen bry sig längre. Du förstör mer än du gör nåt bra. Du gör aldrig nånting bra. Du är bara ivägen och stör och sårar. Jävla idiot.

Jaja, godnatt





as if a good thing ever could make up for all the pain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0