Titanic

Publicerat: 2008-12-16 Kl: 21:53:14 | I kategori: Min vardag


Hej mina vänner.

Nyss kommit hem från jobbet. Gick väl rätt okej
att jobba idag. Gruvade ju mig litegrann.. Det var lite
panik-artat ett tag men det gick väl bra ändå. Det var
tur att det inte var så mycket folk iallafall :) Skönt.

Stängningen gick också rätt okej. Men det var lite
kämpigt måste jag säga. Haha. Mycket att hålla koll
på & så. Men det funkade iallafall och vi var därifrån
kl 21.05 ungefär. Jag blev erbjuden skjuts men jag
ville promenera. Jag gillar att gå hem från jobbet,
om det inte är dåligt väder och så dvs, jag vet inte varför..
Beror nog på att man stått inomhus en hel dag så är
det skönt  att gå ute i den friska luften. Speciellt
på vintern, på sommaren är det ju ändå sjukt varmt ute.

Sitter och halvtittar lite på Titanic nu. Sandra kom hit
nu också och sitter och surrar lite.. Hon vill inte se på
Titanic, hon vill kolla på nån film som är på 5an med
Whitney Houston. Det vill inte jag. Den har jag redan sett.

Nej, nu ska jag byta kläder och lägga mig i sängen & mysa.

Hörs sen

Xoxo
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0