Till de ända barnen jag älskar ♥

Publicerat: 2008-12-04 Kl: 01:35:19 | I kategori: Min vardag


Här kommer en liten dikt som jag tillägnar de ända barnen i världen jag älskar
& bryr mig om.

♥  Wilma Strandh, Hanna Strandh, William Persson, Keilie Soria ♥


kom till mig när du är ledsen så ska jag trösta dig
kom till mig när du är ensam så ska jag hålla dig sällskap
kom till mig när du behöver prata, så ska jag lyssna
kom till mig när du är rädd så ska jag hålla om dig

när du än behöver mig, ställer jag upp för dig
vad det än gäller, när det än är, så vet du att jag alltid finns där


   

1. Jag & Keilie påväg till Paradisbadet i vintras.
2. Hanna & Wilma badar badkar.
3. Jag och William när han var sjuk en dag i vintras.

Kommentarer
Postat av: ewe

Ja men de tkommer väl fler oxå!!!!!:P

2008-12-04 @ 08:47:58
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0