stan & jobb

Publicerat: 2008-12-23 Kl: 22:21:49 | I kategori: Min vardag


Hej på er mina vänner.

Gud vilken jobbig dag. Jag vill lägga mig och sova NU NU NU. Men det vet vi ju alla att det är nästan omjöligt vid denhär tidpunkten på kvällen. Så det får vänta. Jag vill egentligen kolla på One tree hill som jag har fått av mormor ikväll, men jag får inte det, haha. Får vänta till imorgon säger hon! Jag valde den 3e säsongen :-) Den 2a säsongen har jag redan.. Så nu har jag det jag gör iallafall! Men Danne har alla skivorna brända hemma hos sig, så jag har ju redan tittat på varenda avsnitt o säsong som finns flera gånger om, men jag vill ha den riktiga boxen. Vet inte varför men jag vill det. Så nu fick jag det! Sedan ska jag samla så jag har alla :-)

Klev iallafall upp 9 imorse som jag skrev. Så tidigt har jag inte vaknat på länge. Men mormor stog bara och pratade hela tiden som en besatt, även fast jag sa flera gånger att jag skulle vila en timme till. Men inte då. Hon är morgonpigg hon.. Och Ante ville gå ut på morgonprommis så det var bara att kliva upp!

När jag kom ner på stan så var jag så stressad så jag var irriterad. Men jag fick iallafall lite saker köpta och så. Tur det. Köpte iallafall en massa saker till hyn & så. Bra att ha saker lixom! Sedan efter stan så åkte jag till jobbet... Jag hade stora förhoppningar om att vi skulle få stänga tidigare, men inte då.

Nu har jag slagit in en massa paket. Jag kom på att jag nog köpte en dum sak till William. Han har nog redan det som jag köpte. Men jag sparade kvittot så isåfall får de byta :-) Han och mammsen..

Vart är min julkänsla? Jag har verkligen ingen alls. Jag vill inte att det ska vara jul. Jag trodde att denhär julen skulle bli lika underbar som den förra, men tji där fick jag. Det kommer att bli en värdelös jul. Jag längtar tills det är januari och allt är i vanlig ordning igen.

Nee hurreni, nu ska jag ta och göra någon nytta. Sova eller så.

Xoxo
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0