Spontanbeslut

Publicerat: 2008-12-30 Kl: 23:55:39 | I kategori: Min vardag


Hej på er. Gott nytt år, snart. Om 13 minuter.

Det gick bra att jobba idag. Det var nästan roligt, till och med. Det var något nytt.. :-) Men det kanske har sina orsaker. Lina kom förbi och käkade middag med mig också! Mysigt var det. Vi pratade om lite allt möjligt, skvallrade som vanligt, och så hade hon varit och solat. Fitt jävel, jag behöver också sola. Men när man har ett jobb så är det inte möjligt.

Efter jobbet så fick jag skjuts hem av Moa, satte mig vid datorn direkt och började kika runt lite... Min telefon är varm, jag smsar hela tiden haha :-) Men så är det när man är populär. Haha nerå, skämtar bara.

Nu ska jag lägga mig i sängen & kolla på mina älsklingar. Som vanligt. Imorgon smäller det ;-) Längtar så mycket.

Xoxo
/E


Kommentarer
Postat av: Lina

före första nämnde du inte vad det var som smällde trots att din rubrik lyder "spontanbeslut" eller nåt. Sen så har jag också ett heltidsjobb men jag hinner ändå sola ;) Nu tror ju folk att jag är arbetslös!!! :'( hihih

2008-12-31 @ 01:09:07
URL: http://linepin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0