Slut in the eyes

Publicerat: 2008-12-08 Kl: 22:03:08 | I kategori: Bilder


(alltså inte "hora" in the eyes" utan trött in the eyes" haha)

Snyggt sätt att inleda ett inlägg på. Men nu har jag klarat av ännu
 ett arbetspass. Men det tär på mig kan jag lova. Men det är ändå
bra med "distraction" vet inte hur man säger ordet på svenska?
distrahering? äh, skitsamma. Ni fattar hoppas jag.

Jobbade med Moa, Fredrik var där en liten stund men
sedan drog han, så jag & Moa stängde själva...
Blev helt paff, har han slagit huvudet tänkte jag?
Han lämnade sin nyckel åt OSS. Han som inte litar
på mig. Haha. Men men. Det gick bra iallafall & kassan
stämde på öret, så inga problem var det inte.. Men nåt har
man väl glömt så hela stället är nerbrunnet imorron.
Thats just my luck.. Haha, glaset är halvtomt... eller hur?

Jaja, nu ska jag lägga mig ner i sängen & titta på
Andra avenyn. Imorron ska jag sova länge och
sedan ska jag och min älskade bror åka och göra en sak.
Tack för att du ställer upp.. :) Älskar dej det vet du.

At this moment there are 6,470,818,671 people in the world. Some are running scared. Some are coming home. Some tell lies to make it through the day. Others are just now facing the truth. Some are evil men, at war with good. And some are good, struggling with evil. Six billion people in the world. Six billion souls. And sometimes - all you need is one.
- Peyton Sawyer





you said you wouldn't but i always knew you would,
just like everyone else that's ever meant something to me
but you know what? fuck you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0