saknar dej så mycket

Publicerat: 2008-12-04 Kl: 01:18:28 | I kategori: Min vardag


Nu ska jag lägga mej i sängen... Sandra gick precis, haha. Tycker synd om
hon när hon ska hem till dendär jävla störiga tjejen som är där.
Tål henne inte och det har bara gått en dag. Så nu är det slut på tiden hos
Johanssons! Haha, nerå. Vad dum jag är.

Jag såg Make it happen igår. Sämsta dansfilmen jag nånsin sett.
Hon dansar lika bra som min hund ungefär = dåligt.

Nu pallar jag inte sitta här längre... allting bara skaver & gör ont.
Plus att jag råkade skära upp hela jävla hälsenan nyss
när jag skulle stänga dörren. Skit ont gör det.

Ska se Prison Break nu, saknar dig speciellt mycket då...
& När jag ser Criminal Minds och One tree hill :(


Kommentarer
Postat av: Anonym

viiiilket jävla tjat att du saknar nååån hela tiden i bloggen tråkigt verkligen!

2008-12-04 @ 02:35:40
Postat av: Anonym

du förtjänar bättre än danne jag lovar dej.. du är inte den enda han sårat. han har varit ett svin mot dej och andra. bara så du vet. känner ej dej men du förtjänar bättre!

2008-12-05 @ 14:02:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0