Så vacker

Publicerat: 2008-12-16 Kl: 23:05:44 | I kategori: Min vardag


Titanic är nog världens i särklass bästa film. Jag älskar den. Vackrare och finare film finns tveklöst inte. Det finns sådana som nästan är lika bra, men aldrig riktigt. Undrar hur många gånger man egentligen har sett Titanic. 1000? Ungefär ja. Men den är lika bra varje gång man ser den. Helt otrolig film.. Sån kärlek som är mellan Rose & Jack är också helt otrolig. Stark, intensiv. Man blir helt tagen av att se dem tillsammans. Även om det bara är på film. Sådan kärlek har jag bara känt en gång till en person som jag verkligen älskade djupt. Som betydde lika mycket som livet själv. Som jag skulle kunna göra vad som helst för. Bara en enda. Och så kommer det nog att vara föralltid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0