Promenix

Publicerat: 2008-12-11 Kl: 18:16:19 | I kategori: Bilder


Nu har jag varit ute på väärldens långprommis med Ante..
Jättemysigt :) Tyckte både han & jag!! Han myste på som
en galen liten valp..Haha. Han älskar snön. Men det blir ju
nästan aldrig promenader för hans skull för att han ska få
leka av sej lite & bara motionera,utan mest för att han
ska få kissa oså.. Men nu ska det bli ändring på det ;D
Jag ska börja gå lååångt med han varje dag. Fast han blir
lite trött ibland, men sen sätter han fart igen. Han är ju
trots allt 13 år, min älskling. Kommer sakna han sen, saknar
Tova hur mycket som helst. Brukar prata om henne med Ante
när jag är ute och går med han. Haha låter konstigt men
jag pratar alltid med Ante om massa saker. Han lyssnar
utan o säga nåt tillbaka, haha. Det är bra. Så kan han inte
berätta vidare och så heller. Det är bra det med. Men jag tror
att han förstår vad man säger och känner och så. Tror inte ni det?
Jag har alltid trott det. Eller känt kanske man säger. Både med
Ante, Raja & Tova.. Mina lovers. Måste åka och hälsa på Raja
snart nu i jul och allt. Brukar göra det denhär tiden på året faktiskt.
Lillgumman. Hoppas hon mår bra :)

Nu blev det ett jävla tjat om hundar, haha. Men så är det.
Nu ska jag läsa lite tidningar & dricka cola.. Ska ta en
dusch också men orkar inte än känns det som.

Hade ett mycket givande samtal med min älskade
faster
förut :) Hoppas vi får mycket bättre kontakt nu,
känns som det. Känns bra iallafall. Vi pratade jättelänge
& hon hjälpte mig hur mycket som helst. Skönt... :)
Så bestämde vi en massa saker som känns bra
att ha bestämt. Bra med nån vettig människa i livet.

Xoxo




Snoopen (vi kallar han så) bär min vante, haha sötis. Han vill alltid bära saker
när man har varit på affären. Vad spelar ingen roll, bara han får
bära nånting. Flaskor gillar han bäst. Och vantar. Vita vantar.
Så skakar han på dom med hela huvudet när han får den,
som att han får knoster typ. Hahaha. Lover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0