palla rubrik då

Publicerat: 2008-12-02 Kl: 22:30:55 | I kategori: Min vardag


1. När gick du upp idag?
halv 14

2. Diamanter eller pärlor?
diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
sist jag var på bio var med danne men minns inte vad vi såg

4. Favorit-TV- program?
One tree hill

5. Vad åt du till frukost?
ingenting

6. Vad är ditt andranamn?
maria

7. Din favoritmat?
pasta carbonare från pizza playa...Skitgott!!

8. Vilken mat gillar du inte?
kött. gillar lite men inte mkt

9. Favoritchips?
vet inte. jordnötsringar älskar jag!

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
jag är en mp3 tjej

11. Vilken bil kör du?
jag kör min kropp på mina ben

12. Favoritmacka?
skinkmacka med senap på city café

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du inte stå ut med
egotrippade, respektlöshet, otrogna (om det nu är ett karaktärsdrag)

14. Vilka är dina favoritkläder?
tighta jeans, hoodtröja & mina reebokskor

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Miami eller californien

16. Favoritklädmärke?
vet inte riktigt. har inget favorit direkt

17. Var vill du dra dig tillbaka?
vad menas? vet inte

18. Favorittid på dagen?
kväll

19. Var är du född?
sundsvalls sjukhus

20. Vilken är din favoritsport att se på?
elitsnowboard & fotboll. gillar inte sport så mkt men om nån så äre väl fotboll. att se på alltså

21. Coca Cola eller Pepsi?
cola... bigtime. jag är beroende av cola

22. Fotboll eller ishockey?
fotboll sa jag ju

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
nattuggla.

24. Pedikyr eller manikyr?
manikyr

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
inget spännande. bara tråkiga. och ni behöver fan inte veta

26. Vad ville du bli när du var liten?
en flygande ponny på allvar alltså. mamma sa jämt "du kan bli vad du vill i hela världen" och då trodde ju jag att hon menade bokstavligt talat, så då ville jag bli en flygande ponny

27. Bästa barndomsminnet?
inget

28. Varit i Afrika?
nej

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
inte vad jag kan minnas, nej.

30. Varit med om en bilolycka?
en liten krock bara

31. Favoritdag i veckan?
har ingen favoritdag. när jag är ledig är min favoritdag

32. Favoritrestaurant?
no idea. mcdolands kanske

33. Favoritblommor?
blommor o grejer. röda rosor

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
mcdonalds & bigboy

35. Äger du en cykel?
nee. ingen egen

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Que?

37. Läggdags?
runt tolv

38. Vad lyssnar du på just nu?
Mamma som frågar vad jag vill ha för mat

39. Favorit färg
Grå,svart,blå,röd..

40. Hur många tatueringar har du?
Ingen. Än iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0