Orkar inte uppdatera

Publicerat: 2008-12-12 Kl: 18:57:25 | I kategori: Min vardag


Jag är alldeles för slut för att uppdatera..
Kunde inte sova inatt heller, det går fan aldrig alltså.
Skit sömn. Men somnade tillslut iallafall nångång
där på morgonkvisten.. :) Skönt. Men vaknade i
panik en liten stund innan jag började jobba av
att Pontus väckte mig. Vilken tuuuur annars hade
jag sovit över & skämts ihjäl. Men nu hade jag luck.

Hyffsat jobbigt det är att gå ute då? Man svettas ju
ihjäl innan man har gått en meter ens.. Jävla snö.
Men det är mysigt :) Asså snön faller så lätt och
sakta så det  ser så jävla fint ut när man ser typ under
lampor och sånt.. Myyyys!!

Nej, nu ska jag göra något annat :) Vi hörs sen

So long
Xoxo. E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0