One tree hill

Publicerat: 2008-12-11 Kl: 15:06:51 | I kategori: Min vardag


Inte sovit ett skit inatt.. Sov 2 timmar mellan 11-13 innan
jag blev väckt igen.. Ska lägga mig & kolla på Oth nu.
Men jag är jävligt less över att det fattas 3 skivor!!!
Men får väl hämta dom en annan gång..

Imorron är det jobb som gäller, skönt på ett sätt :)
Behöver egentligen kliva upp tidigare för att
ringa en massa samtal.. Ska ringa min faster nu
strax också. Nån måste hjälpa mig nu innan jag
blir galen..

Ibland känns det faktiskt som att det vore skönare
om du inte fanns i mitt liv alls. Faktiskt. Känns
konstigt att säga det men allt var lite lättare när jag inte
levde tillsammans med dig.

Aja. Ska väl fortsätta här.. Tappat blogglusten
lite som ni kanske märker. Men den kommer
väl tillbaka. Får vi hoppas.

Xoxo

no one knows my struggle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0