Men anonyma idiotjävel

Publicerat: 2008-12-05 Kl: 00:13:49 | I kategori: Min vardag


Fan vad jag hatar folk som kommenterar anonymt. Det är det värsta jag vet.
Håller ni inte med? Nån äcklig anonym horunge skrev
"Fan vilket jävla tjat om att du saknar nån i bloggen hela tiden tråkigt verkligen!!"
JAHA? Men läs inte då ditt cp. Ingen tvingar dig att läsa min tråkiga blogg,
eller får du stryk av din mamma ifall du inte gör det eller?
Äckel..

Jag är på dåligt humör. Det har jag varit i flera dagar. Men vad ska man göra?
Finns inte så mycket man kan göra åt saken...jag längtar tills jag får min lön
nu i december så att jag kan köpa en jävla dator på avbetalning!!!
Jag hoppas att jag får mkt i lön...kommer jobba rätt många timmar iaf.
Så vi får se & hoppas! jag har iallafall inte så många att köpa julklappar till,
det är 6 barn som jag ska köpa till, oså till mamma kanske, och så ska jag
köpa till en annan kvinna som betyder mycket för mig men som jag
inte tänker skriva om här i min blogg. Sen till några till.. Men men,
hoppas somsagt att jag får lite pengar som jag kan spendera på det.
Men Nadia & Ewe, vet ni ifall vi får våran lön typ den 19e som alla
andra får? Man brukar ju få lönen några dagar innan när det är jul,
eller får vi den den 24!? Eftersom den 25e är en röd dag. Eller hur är det?
Svara på det är ni snälla.. Annars dödar jag er.

Nu ska jag lägga mig ner och se Prison Break åter igen, somnade igår
IGEN när jag skulle se de... Fan vad less jag är nu, jag får se om & om
igen hela tiden för jag alltid somnar. Guuuud.

Imorgon jobbar jag 13-21... Sen jobbar jag hela helgen också. Sjukt
jobbigt, men pengar blire ju och det behöver jag verkligen nu.
Skulle få pengar insatta på mitt konto men det har jag ju inte fått,
men skitsamma. De behövs bättre nån annanstans än hos mig.
Tror jag nog. Aja... Pengar känns inte viktigt för mig längre.
Helt ärligt. De har tappat sitt värde precis som allting annat i mitt liv.

Kolla här, en cool grej ;) Jag skrev en fråga till Bobby Oduncu, ni vet
han snygging frisören som klipper alla kändisar? Kolla här:

Emma skrev
Hej. Du, kan man klippa sig hos dig även fast man bara är en vanlig människa och ingen kändis? svara gärna på det, skriv i din blogg lr nåt. puss

Svar: Hej Emma! SJÄLVKLART! Mina vanliga kunder är mina bästa kunder och dom är roligast att klippa dom vågar mest och utan dom skulla jag aldrig klara mig, så svaret är Ring o Boka! :)

Puss på dig med / Bobby!




Haha. Det tyckte jag var lite roligt. Att han svarade lixom! När jag är i
Stockholm nästa gång så ska jag klippa mig där. Det är inte ens dyrt.
Jag trodde det skulle kosta flera tusen men det kostar som det gör här
i Sundsvall ungefär :) Perfekt.

Nu blev det ett långt inlägg, men läs inte om ni inte vill.
Speciellt inte du som tycker det är så tråååååkigt. Tönt.




saknar dej så mycket.. du gör ont i mig, överallt jag tittar
& vart jag än är, så vet jag att du & jag varit där tillsammans
en gång i tiden. den tiden vill jag tillbaka till.
älskar dig, always & forever.

Kommentarer
Postat av: Micke

förlåt att jag itne skrev mitt namn! Hehe jag kmr in på din av nån konstig anld.. hehe du kan inte vara äldre en 12 - 14 som skriver som du gör.. men man måste ju komentera som DU sj har sagt i din blogg om att man ska skriva om man tkr du skriver tråkigt osvosv.. men vem skriver om att man saknar o det gör ont i mg

2008-12-05 @ 03:40:43
Postat av: Micke

Men vet du vad horunge betyder? att din mamma har horat sig o bara fått dg när hon horat.. om du inte visste det!

2008-12-05 @ 03:42:22
Postat av: Fanny

JAG HATAR ANONYMA JÄVLAR!!! åh.. suckar för fullt åh meeeen duuu, han vill jag också klippa mig hos! ååh. happyface rightnow.

2008-12-05 @ 09:58:16
URL: http://fabulousface.blogg.se/
Postat av: Lina

Åh han ska jag också klippa mig hos :D han är snygg också vilket är ett plus. SYND att han är gay ;/ (precis som att man hade haft en chans annars liksom)

2008-12-05 @ 23:32:46
URL: http://prodigio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0