Man ska inte sova

Publicerat: 2008-12-19 Kl: 14:47:38 | I kategori: Min vardag


Jag var äckligt trött när jag kom hem igår. Gick och la mig. Somnade inte. Somnade när mamma klev upp kl 6. Så jävla less på detta nu!!! Jag älskar ju att sova. Vadfan är problemet? När jag låg där funderade jag på att skita i att sova. Gjorde alltid så förut, när jag gick i skolan och så. Men jag orkade inte. Blev helt utmattad när jag låg och läste Harry Potter och Dödsrelikerna... Haha, jag har fått nån HP noja. Laddar ner film efter film efter film..

Nu ska jag gå iväg till jobbet. Jobbar med Moa idag igen! Bra det så man får skjuts hem ;) Haha nerå.. Har även fått en räkning från HM. Vågar inte öppna den. Jag har handlat som en jävla dåre. Beställt tusen saker. Köpt tröjor och underkläder och dethär och dethär... Men det är ju så jävla roligt :-) Eller hur. Jag får öppna den när jag kommer hem då jag har mer kraft. Nu har jag ingen kraft. Jag är helt lam efter alla mina drömmar jag hade inatt/idag. Jag vill inte drömma drömmar.

Xoxo
/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0