Lista

Publicerat: 2008-12-18 Kl: 05:40:28 | I kategori: Min vardag


Nu kliver vanligt folk upp om ungefär en halvtimme. Men inte jag. Jag sitter här och pratar med en kompis på msn.. :) Eller två kompisar, haha. Sket i ena lixom.

Vart är dina föräldrar födda?: Sundsvall och vet inte.
När kysste du en kille senast: lite mer än två veckor sen
Har du hånglat med samma kön: Nee

Vilken kanal tycker du bäst om: 5:an

Jessica Alba eller Angelina Jolie: Alba

Säger du dicken eller penis: hahaha!! lina kmr garva nu. inget av dom

Vad har du på dig just nu: trosor & ett linne

Gör du slut på msn eller in real life: PÅ MSN!!!dööh.. såklart, vad annars ;O???

Vem är sexigast Miss J eller Brad Pitt: Brad Pitt

Trådlös telefon eller trådtelefon: Trådlös

Kan du handla på en second hand butik: Kan jag nog. Aldrig gjort det dock.

Piercing nånstans: Öronen, naveln & tugnan. Haft i bröstvårtan & läppen.
Vem är du förtjust i: ingen
Är du superduper full eller helt nykter: Tvärnykter
Negerläppar eller inga läppar alls: HAHAHA. negerläppar lixom. ja. niggerlips
Jeans eller shorts: shorts
Andvänder du puder foundation eller kastanievatten: haha wtf?
Vart fikar du helst?: hos sandra
Vilken butik hittar du alltid nånting i?: HM. oftast.
Är du en klacksko-tjej eller en plattsko-tjej?: en sneakers tjej
Vinter eller sommar?: sommar
Vem står dig närmast?: Ingen nu längre. Man ska inte ha nån som står en nära
Vem saknar du?: ingen som är värd det iaf
Vilket klädesplagg är ditt bästa köp?: hm. svårt.. jadu. vettefan
Till vilket land skulle du vilja åka?: USA
Vart ska du bo om 10 år?: californien
Hur lång tid ska det ta för en person att vara borta för att du ska börja bli orolig?: beror väl på vem personen är
Vilken låt va sommarplågan 2006?: det minns jag fan inte.
Vilken låt är den värsta sommarplågan någonsin?: inte Jason Mraz iaf
Vart missar du ALDRIG att gå när du är i sthlm?: in i folk
Har du någongång suttit vid telefonen och väntat?: Nee
Bättre ångra nåt man gjort än nåt man inte gjort, sant eller falskt?: falskt
Skulle du dö för den du älskar?: lätt..
Tyra banks eller janice dickinson?: tyra banks, svårt lr?
Alessandra Ambriosio eller Adriana Lima?: Adriana Lima
Fjällräven, boomerang eller canada goose?: canada goose
Vilken dricka är sååå 2006?: ahahhahaaha. VAFAN är dethär??
Världens bästa uppfinning: inte fan är det internet iaf. duschen tkr jag
Sport du är intresserad av: enda sporten är vintersport och det är snowboard
Mammagris eller pappas lilla flicka?: mammagris
Hur svarar du i telefonen?: "hej, hallå, mm, emma"
Hur lägger du på i telefonen?: "mm hej" eller så klickar jag bara
Kan man göra slut på ett bra sätt?: det beror väl på vilka känslor som är inblandade?
Kan man va vän med sitt ex?: jaa såklart.. jag är vän med mitt ex.
Har du blivit dumpad?: aa
Har du dumpat någon?: aa
Har du någon dålig ovana?: många sådana
Skulle du kunna byta liv med någon, och isåfall med vem?: Gärna. Nästan vem som helst just nu.
Är du duktig i skolan?: När jag väl var där vad jag skitduktig
Kommer du ihåg första kyssen med din älskade?: Klart. Det gör väl alla?



LINA! du måste göra denhär listan annars kommer jag att halshugga dig. jag vill skratta lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0