Lägenhets sökande

Publicerat: 2008-12-30 Kl: 14:06:46 | I kategori: Min vardag


Godmorgon. Eller goddag. Your choise.

Jag vaknade kl 12 av att mormor väckte mig och sa att vi skulle äta våfflor. Mums tyckte jag. Upptäckte att jag höll på att förfrysa, som jag hade känt av hela natten men varit alldeles för trött för att ens orka kliva upp och stänga fönstret. Så mormor stängde det åt mig. Jag sov i min underbara morgonrock som jag gör varje natt nästan, det är nog mitt bästa köp någonsin. Jag har på mig den dygnet runt när jag är hemma. Är jag utomhus så har jag den självklart inte.

Efter våffel-ätandet så tog jag fram laptopen och började söka lite på internet efter lägenheter... Varför har jag inte gjort detta tidigare? Har sökt ungefär 5 st nu som jag är intresserad av. Så vi får väl se då hur det slutar! Hoppas hoppas... Jag behöver flytta. Hittade snyggaste jävla lägenheten på Södermalm som jag ville ha, men jag har ångrat mig. Jag vill inte ha den längre. Så om han svarar så ska jag inte svara tillbaka.

Nu ska jag göra mig iordning och sedan gå till jobbet. Jobbar med Moa, Simon & Sofie. [Lina] ska också komma förbi, kul :-) Inte träffat henne på ett tag. Så det ska bli roligt. Men jag kan inte släppa lägenheterna. Tänker bara på dem hela tiden. Haha.

Nej, nu har jag annat för mig. Mormor lyssnar på Guld. Michael Jackson spelas. Konstigt tycker jag, spelar de verkligen MJ på radio Guld? Jag hatar ju Guld. På jobbet lyssnar dom alltid på det. Ush. Slår av så fort de går därifrån. Byter till Rix eller Megapol. De är bättre. Så sjunger jag med i låtarna, men då får jag skäll av både Ewe & Alex som tycker att jag ska hålla käften. Varför det. Jag har ju en vacker röst :-)

Xoxo
/E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0