katastrof

Publicerat: 2008-12-23 Kl: 01:15:33 | I kategori: Min vardag


Herregud vilken katastrofal kväll dethär blev. Dramatiskt.. Så himla less på att leva på dethär sättet.. När ska du förändras kan man ju undra... Aldrig kanske.

Ligger iallafall hemma hos mormor nu :-) Ska sova här inatt. Mysigt i hennes lägenhet. Skulle faktiskt vilja bo här om det gick bra för oss att bo tillsammans, men det är lite svårt. Det blir så tätt inpå. Jag har Ante med mig hit också. Min lilla älskling. Han är lite nervös dock, vet inte riktigt hur han ska lägga sig eller vart eller om han ska stå upp eller ligga och så. Men nu när jag la mig i sängen så la han sig så fint bredvid och vaktar mig :-) Hehe, gullet.

Nej, nu ska jag sova... Försöka iallafall. Så jävla mycket som man bär på som får en att tänka så mycket tankar hela tiden, och då tänker man sönder hjärnan så att man inte kan slappna av och somna. När man ska sova ska man ju inte tänka på nånting alls säger de ju.

Ante tittar på mig med hundögonen. Han vill inte vara här tror jag. Han tittade på mig och sa "jag vill gå hem och sova" ungefär. Men det går inte just nu och det är för hans bästa som vi är här nu. Men det fattar han ju inte, haha. Han är ju bara en liten dog. Men det ska nog gå bra. Det är ju bara en natt! Fast jag kanske sover här nån natt till.

Nu ska jag titta på One tree hill och försöka somna som sagt.

Xoxo
/E


dörren kommer alltid att vara öppen. även om jag vill det eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0