Jobbat

Publicerat: 2008-12-05 Kl: 22:07:52 | I kategori: Min vardag


Är Gud helt jävla seriös med att jag ska ha sånhär huvudvärk?
Hoppas inte, hoppas det går över snart. Jag har skit ont!!!
Migrän typ. Lider med Ewe som brukar ha de ofta :/
Kanske beror på att jag har nästan slutat dricka cola?
Dricker bara lite på jobbet, inte lika mycket som förut...
Dricker mest vatten nu, har inte ens köpt 2liters cola på
3-4 dagar :) Duktig Emma! Jag ska inte vara beroende
av fucking koffein och skit längre. Ska sluta med allt.
Sluta snusa, sluta röka.. Men när detta inträffar får vi se ;)

Jag vaknade kl 13.03 idag, började jobba kl 13.00.
Men jag fick komma till kl 15 för Evelina är så snäll.
Men det var som vanligt min idiotmorsa som hade
tagit ut mobilen ur rummet och hon fattar fan aldrig
att jag behöver ha den bredvid sängen eftersom det är
min väckarklocka!!! Vissa har faktiskt jobb o sköta.
Så är det. Idag har jag köpt julkort! Sitter bara &
försöker luska ut vilka jag ska skicka till... Har skrivit upp
lite adresser på ett papper här, men det är några som
fattas. Några som jag alltid glömmer! Men skit i det.
Jag brukar få typ 1 julkort per år satt, varför ska jag
hålla på och lägga energi på att skicka runt till folk?
Äh. Dom är iallafall jättefina! Med guldtext och guldgrejer
överallt. Mycket vackert. Hehe.

Nu ikväll var det egentligen meningen att jag skulle vara med
Ewe... Men hon svarar ju fan inte på mina sms & det går
inte att ringa henne. Det bara slås av, samtalet alltså.
Jag vill inte bara gå dit heller ifall hon kanske har somnat...
Då tycker jag att hon är värd att få sova den lilla saten :)

Jag vill att nya One tree hill ska komma uuuuut!!
Jag är mycket lycklig för att mina vänner har börjat
titta på serien också. Jag har ju älskat den mer än allt
i flera år nu, men nu börjar de komma igång också ;)
Love it! Både Ewe & Vilma. Sandra kollar ju aldrig på serier.
Härromdagen sa jag till henne "Förstår du vad dom säger
när det inte är nån text? Annars kan jag fixa text om du vill."
Då säger hon "Nej fan det är lugnt, jag tittar bara på bilderna
och sen så förstår jag på det sättet". Haha. Då var hon lite söt.

Nu ska jag ta mig ett bad hade jag tänkt. Sedan ska jag sätta mig
och skriva en lista inför mötet imorron... Tänkte jag iaf. Men
det lät säkert inte bli av bara för att jag är jag! Som vanligt.
Glömmer alltid saker. Men isåfall får jag skriva den imorron
på jobbet. Måste sola imorn också!!! Verkligen. Jag är rätt brun
nu men jag vill bli SVART. Haha. Inte riktigt då men. Typ.

Ne hörrni, nu har jag annat för mig. Ska skumma igenom lite
bloggar & sedan bada.. Om ni känner mig rätt så blire nog
en till uppdatering eller två innan läggdags.

Xoxo

Till dig "Anonym": Tack så mycket för det du sa... Vem är du?
Du kan väl bara skriva en till kommentar med ditt namn så jag
iaf får veta.. Det värmde det du sa iallafall :) tack så mycket.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0