Jobb som vanligt

Publicerat: 2008-12-16 Kl: 00:49:39 | I kategori: Min vardag


Det känns som att det enda jag skriver om i min
blogg är jobbet. "Idag har jag jobbat, imorgon ska jag jobba"
osv. Hela tiden. Är jag så jävla tråkig? Känns som det iaf.
Herregud. Men jag ska sluta skriva så mycket om mitt
satans jobb & skriva om andra saker istället ;) Jag lovar.
I nästa inlägg eller nånting. Inte just nu. Är inte så kreativ.

Idag har varit en skum dag. Hmm. Jag har ju inte
kunnat sova inatt som vanligt. Så jag har slumrat till
och vaknat, tusen gånger om. Somnade på allvar
vid ca 08 nångång.. Sen vaknade jag vid halv fyra. 
Klev upp, rökte en cigg, gick på toaletten, gick
in till mamma & Pontus och frågade vad fan dom
gjorde vaken denhär tiden? De bara flinade lite
sen så gick jag tillbaka in i rummet. Var så jävla
trött så jag skulle bara sätta på en ny film sedan skulle
jag återgå till sovandet. Satte på skärmen & såg att 10 st
hade skrivit på msn. Fan vad konstigt tänkte jag.
Vad gör folk vaken halv fyra på natten? Hmm.. Orkade inte
läsa vad de hade skrivit, så jag började välja film.
Då såg jag. Klockan var halv fyra på EFTERMIDDAGEN!
Shit. Fick sån jävla panik, började ju jobba kl 16. Hahaha.
Så jävla sjukt. Jag trodde alltså att jag hade sovit i typ nån
timme medans jag hade sovit hela jävla dagen. Sjukt.
Längesedan jag sov så länge faktiskt.

Gick iallafall bra att jobba. Tiden gick jävligt fort.. :) Skönt.
Innan jag visste ordet av så var klockan 20.00 och det var
dags att stänga. Jobbade med Alex. Roligt var det. Längesen.
Han är sjuk i huvudet så han är rolig hela tiden & säger
sjuka grejer jämt. Så jobbade jag med Robert också.
Nån ny kille som tydligen kan japanska och är högutbildad.
Hmm. Jag sa att jag inte tycker om att prata engelska med
folk. Det var det bästa han visste sa han då. Bra, tyckte jag då.
Då kan han prata med kunder som kommer som pratar engelska.
Då får jag panik och går iväg och hämtar nån annan. Hahaha.
Så jävla fjantig. Förut var det alltid Nadia som fick prata med dom.
Jag vägrar. Ewe med. Hahaha. Vet inte varför. Jag har alltid varit så.

Fick skjuts till Ica av Alexander den tredje. Gick upp till Persson
och satt och pratade med henne en stund :) Mysigt. Sedan gick
jag hem för jag är lite sjuk idag. Stackars mig. Men det är borta
på 3-4 dagar. Längtar tills dess.

Imorgon blir det jobb igen. Men ska upp klockan 8 först &
ringa ett viktigt samtal.  Har ju lovat Camilla att göra det.
Sedan ska jag prata med henne en stund. Längtar tills
julafton. Ska vara med dem då :-) Jag älskar den familjen
så jävla mycket. Förstår inte varför jag inte är där oftare?
Konstigt..

Stänger själv med chefen imorgon. Haha. Hur ska detta
gå undrar jag. Vi får se. Får se till att vara jävligt effektiv
iallafall jag då. Så ska Simon jobba. Fan vad många
killar som söker dit. Men han var jäävligt duktig sa både
cheferna & Evelina som hade jobbat lunchen med honom.
Och lunchen är alltid jävligt hektisk och stressig, så att han
var duktig och gjorde ett gott intryck då var imponerande :-)
Får hoppas att det fortsätter så då. Vissa är duktiga i början
men sedan kommer de ingenstans. De bara står still.
Då går det icke så bra.. Behöver verkligen personal som
funkar nu alltså. Dethär går inte. Men men. Not my problem.

Nu ska jag fortsätta med mitt, sedan ska jag lägga mig o se på
film eller nånting. Sandra ringde och hetsade om nån film hon
nyss hade sett. Undrar om den verkligen är bra eller om den
bara är bra för Sandra ;) Vi får se. Ska nog ladda ner den iaf.

Om jag känner mig själv rätt så uppdaterar jag nog nån
fler gång innan jag går och lägger mig.

Xoxo
/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0