Jobb & sådära

Publicerat: 2008-12-15 Kl: 00:57:54 | I kategori: Min vardag


Jag är så jävla duktig.. På riktigt alltså. Skit duktig.
Jag kunde ABSOLUT inte sova inatt. Verkligen inte.
Gick och la mig i sängen vid 01 tiden ungefär, men jag
somnade inte förrän vid 4.. Men då ringde Ewe, så då
vaknade jag igen och kunde inte somna igen, så då var
det bara att titta vidare på alla mina filmer / serier som jag
tittar på varje kväll. Tills jag slumrade till men vaknade lika
fort igen för att jag får massa sms. Störande. Fy fan. Så jag
somnade på riktigt kl 0630 ungefär.. Skulle upp 10. Suck.
Men jag klev upp 10 också! Hör och häpna gott folk.
Jag som är den största snoozarn i denhär världen. Haha.
Så därför är jag duktig! Nadia skrev ett sms vid halv 11:
"Emma, vi öppnar tillsammans idag, är du vaken???"
Sist vi öppnade så sov jag över tack vare min klantiga morsa..

Men det gick bra att jobba idag iaf :-) Har varit på lite dåligt humör
ett tag och sådär men det gick över sen.. Fick hemlängtan
och ville inget annat än att komma heeeem. Det ville vi alla.
Sista passet med Nadia var det idag också :( Tråkigt. Lina har oxå
slutat. Och Jonas. Alla slutar.. Men imorgon börjar Alex igen.
Det ska väl bli lite roligt iaf. Och nån Robert. Jag ska stänga
ensam med dem imorgon.. Hjälp. Vi får se hur det slutar. Haha.
Nej då, det ska nog gå bra ska ni se. Vill inte jobba fan, vill vara
ledig imorgon känns det som. Men lika bra, för pengarna
behöver jag. Jobba ihjäl sig nu innan brytdatumet den 21a
vore väl rätt bra.. Eller vad säger ni? :-)

Nej, nu har jag nyss legat och tittat på The streets efter att
jag tog en låååång skön varm dusch. Jag älskar allt som
är varmt har jag kommit på. Duschar i sjukt varmt vatten.
I've been told. Men det är så mysigt tycker jag.
It relaxes me... Riskudde älskar jag också. Sån man värmer
i mikron sen lägger nånstans på kroppen?
 - Guds gåva till människan.

Säg till om ni har nått bra förslag på en film eller så... Tack.

Xoxo
/E


Kommentarer
Postat av: ewe

vistte du inte att han skulle bli pappa?:p och frytdagen är den 20a

2008-12-15 @ 23:41:50
URL: http://evelinapersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0