Is it you

Publicerat: 2008-12-14 Kl: 00:58:13 | I kategori: Min vardag


Cassie - Is it you. Lyssnar jag på just nu.
Laddat ner soundtracket till The streets. Underbart! ;D
Älskar alla låtarna. Men hade redan några av dem.

Nu ska jag lägga mig o se på den filmen. Kommer ändå
inte somna. Hoppas jag gör det. Peppar peppar.

Det är så jävla varmt i mitt rum så att chokladen smälter.
Fattar ni det eller? Sjukt varmt. Men jag gillar det. Har alltid
haft varmt i mina rum.. :) Mysigt ju!! Både min & Sandras
choklad smälte ikväll. Haha. Gud. La ut den på balkongen
i 1 minut bara, då blev den stenhård igen. Bra lösning!

Nej, imorgon blir det jobb för hela slanten :-) Rätt skönt.
Hoppas jag inte försover mig. Nej, det gör jag nog inte.
Brukar inte göra det så ofta längre. Det är ju bra iof.
Men ska ändå skriva en lapp till min mamma för
säkerhets skull. Att hon ska väcka mig. Men det är så
jävla irriterande för då börjar hon väcka mig redan vid 9,
bara för att hon vet att det tar sån jävla tid innan jag kliver upp
så att om hon börjar då är jag upp till halv 11. Haha.
Men sån är jag!! Men det är störande att höra hennes tjat.
Men bra när jag väl kliver upp iallafall.

Ne, nu blir det sängen. Ett tag iallafall.

Xoxo. E

I cant help but wait

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0