Hos mormor

Publicerat: 2008-12-17 Kl: 20:07:35 | I kategori: Min vardag


Hej på er.

Idag har varit en jobbig dag. Den började iallafall dåligt, blev så less och irriterad så att jag bestämde mig för att gå ut och gå en promenad, sedan gick jag upp till mormor. Och sen dess har jag suttit här :) Hon var inte hemma först, men hon kom hem förut.. Har varit här i fem timmar nu. Mysigt. Det är så lugnt här. Vi har lagat mat, stuvade makaroner med miniköttbullar, hahaha. De var jättepyttesmå, skit gulliga och goda. Jag gillar i vanliga fall inte köttbullar. Men dehär minstingarna var svin goda. Så det var gott. Min mormor är världsbäst på att laga mat. När jag bodde här åt jag hela tiden. Kanske borde flytta hit igen ;) hehe. Nerå.. Ska ju få egen lägenhet. Har suttit och tittat i en massa olika tidningar idag, gud vad mycket fina saker det finns. Jag har hittat hur mycket som helst till mitt framtida hem.. Jag längtar. Skriver mer senare.

Xoxo
/E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0