Hej hopp

Publicerat: 2008-12-07 Kl: 22:24:13 | I kategori: Min vardag


Kom nyss hem från jobbet. Gått bra att jobba idag!
Var på bättre humör än igår, men det var väl för att
jag iallafall sovit inatt... Somnade kl 17 igår och sov
ungefär sen dess. Klev upp & gick på Ica och lite såna
saker men annars så låg jag bara i sängen... Mysigt!!

Sedan när jag tog en paus i mitt mysande så gick
jag ner & träffade några kompisar... Sedan gick jag på Ica,
(sällan? jag skriver i varje inlägg att jag varit på ica) och
handlade godis. Men jag åt inte det. Har fortfarande inte gjort
det.. Pontus har ätit upp allting. Nu när jag kom hem så
kom han springande emot mig o skrek "JAAA nu är
Emma hemma!!! Jag vet att du har godis där inne, jag har
väntat hela dagen på att du ska komma hem & låsa upp dörren
så att jag får smaka gooooodis!!!"..
haha. Vilken nörd...
Gå och köp godis själv. Inte äta mitt. Men skit i det nu.

Eftersom jag gick hem igår när Ewe behövde gå hem
så insisterade jag på att hon skulle få gå hem tidigt idag..
Jag tyckte att hon behövde vara med William today ;D
Han saknade henne kände jag på mig. Fast han saknade
nog mig ännu mer, men whatever ;) Haha. Aja...

När jag satt och vilade på jobbet förut så ringde Lina &
frågade ifall vi skulle se Andra Avenyn tillsammans ikväll,
vi har gjort det några söndagar i rad nu... Så jag sa yes, det
ska vi. Men när det väl kom till kritan så orkade jag fan inte.
Efter jobbet var jag så trött & slut så jag ville bara hem.
Och nu är jag hemma. Så jag ska lägga mig & kolla på
AA själv. Hoppas innerligt att dom visar hur det gick för
lilla Silvia. Tänk om hon dog? Nee, det tror jag nog inte.
Folk brukar sällan dö i filmer, speciellt inte om man lämnas
ovetande. Då äre bara meningen att man ska tro det men så
blir det aldrig så.

Jaja, nog skrivet för this hour. Jag skriver mer sen...

Och folk som kommenterar om att jag måste byta humör
& att jag bara skriver om hur jag mår och blablabla,
jag har ingen jävla kändisblogg, jag får inga pengar för att jag
bloggar, ingenting sånt. Har jag då ett ansvar gentemot mina
läsare att skriva om intressanta saker? Sånt som de vill läsa om.
Svar: NEJ. Det har jag inte. Vill man läsa så gör man det,
tycker man att det är tråkigt och vill klaga över innehållet,
så ger man fan i att läsa. Ok? Så läs inget mer om du inte
tycker om att göra det. För det är min blogg & jag bestämmer
själv vad som skrivs i den. Så. Punkt.



Xoxo
/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0