En lista

Publicerat: 2008-12-31 Kl: 18:07:16 | I kategori: Min vardag


Jag har mycket att göra men jag orkar inte just för tillfället. Så jag gör en lista, istället.

Är du singel? Aa
2. Är du lycklig? kan jag nog inte påstå
3. Är du uttråkad? hyffsat
4. Är du ledsen? innerst inne är jag alltid ledsen, men humöret är inte ledset så ofta
5. Är du italienare? icke det
6. Är du gravid? nee
7. Är du full? sometimes
8. Är du en cooling? nej jag är en tuffing
9. Är du från Irland? ja det är jag
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? de var aldrig gifta

8 saker om ditt kärleksliv:

1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? faktiskt inte
2. Har du nånsin blivit sårad? Aa
3. Har du nånsin tänkt på en och samma tjej/ kille flera gånger under natten innan du somnade? haha ja
4. Har du gillat en tjej/kille utan att berätta det för han/hon? ne det tror jag inte? varit förälskad, kanske
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? deru ;-) haha
6. Har du haft en hemlig beundrare? det har jag säkert
7. Är du kär? nope
8. Vill du gifta dig i framtiden? ja såklart.. :-)

10 saker, två alternativ:

1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? hår, tror jag. eller ögon kanske. både och
3. Katt eller hund? hund
4. lön eller ledighet? LÖN!! definitivt. men då vill man ju ha ledighet också så man kan spendera lönen
5. TV eller Internet? Internet
6. Coca-cola eller Pepsi? Cocacola... fast jag håller på att sluta ;-P
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? hemmakväll
8. Pengar eller lycka? skulle ju vilja vara lycklig, såklart, men när det inte är ett alternativ i mitt liv just nu så väljer jag pengar
9. Dag eller natt? Natt
10. MSN eller mobil? Båda

Har du någonsin...

1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? jag har aldrig behövt smita
2. Brutit ett ben? nope...stukat och fått sprickor bara
3. Gjort nåt du ångrar? ja, det har jag
4. Hoppat Bungee Jump? näe, inte än. jag ska göra det någongång
5. Ljugit för någon du tycker om? yes, det har jag
6. Ätit en hel tårta? haha nää
7. Gjort bort dig offentligt? jag bryr mig inte så mycket om jag gör bort mig
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? beror på vilket du syftar på
9. Gråtit när ett husdjur dog? jaa.. när min katt thessan dog för några år sen blev jag ledsen, men nu när min älskade hund Tova gick bort för någon månad sedan så blev jag otroligt olycklig. jag saknar henne varje dag..
10. Velat försvinna? jo, det har man ju

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0