Ben and Jerrys

Publicerat: 2008-12-19 Kl: 22:59:39 | I kategori: Min vardag


Längesen jag åt B & J. Jättelängesen. Måste köpa en nu snart. På söndag kväll. Då får det bli en glass tror jag. Imorgon har jag inte tid att äta den för då ska jag ut, Lina fyller år på måndag så vi ska fira henne imorron kväll.. :-) Vet inte vad jag ska ha på mig dock. Tror bara att jag ska ta ett par ljusa fina jeans och nåt snyggt linne. Orkar inte vara så uppklädd ändå.. Plus att det är svinkallt ute.

Idag har det varit kaos på jobbet. Helt sjukt. Jag fattar inte ens att jag står här och lever just nu. Eller sitter. Men det gick bra iallafall. Vi slapp göra allting vi egentligen skulle gjort.

SKA UT NU EN SNABBIS SKRIVER SNARTTTTTT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0