alone at last

Publicerat: 2008-12-09 Kl: 21:30:01 | I kategori: Min vardag


Nu är jag ensam. Skönt men samtidigt inte.
Men jag har annat som uppehåller mig & håller
mitt humör uppe ;) haha. Att William var här förut
gjorde mig mycket lycklig i mitt lilla hjärta.

Var på Ica med Sebbe & Jocke, sedan gick dom
hem till Evelina eller nåt, Sebbe skulle hem tror jag..
Klockan 22 kommer Sandra hit tror jag, inte en lugn
stund får man i livet sitt.. Haha, nej men det är väl bara
att passa på när man väl är ledig :) Eller hur.

Håller på att få Womanizer & Circus skickat till
mig på msn.. Så, nu kom dom! De verkar vara
jävligt bra låtar att springa till. Jag sprang fan jämt
förut, ska nog börja igen :) Fast det är så kallt ute.
Men men. Vi får se hur det blir. Spinning är ju min
favorit iaf.. Lätt. Älskar det! En gång så tävlade jag och
Josef, haha. Några år sen.. Innan William hade fötts
minns jag iaf att det var :)

Nej, nu ska jag klä på mig lite.. Fryser ju så in i helvete.
Fyfan vad kallt!! Ska aldrig mer gå ut.

Xoxo så länge


Ingen fjortisbild va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0