where the fuck did the sun go?

Publicerat: 2008-04-27 Kl: 18:41:10 | I kategori: Min vardag


Vaaart är solen hörrni? Den bara försvann, tråkigt ju. Jag som var så glad när det var soligt. Är rätt glad nu ändå åxo, men ändå.

Jag vart sjuk igår, mådde riktigt kasst alltså... Somnade vid 22, det var ju skönt iallafall. Sen vaknade jag vid 3 kanske av att min sötnos klädde av mig, hade somnat med massa kläder på mig och höll på att svettas ihjäl. Tack för det hjärtat :) Sen var jag vaken en stund innan vi somnade om igen.

Vaknade imorse vid 05tiden, helt stört... Var jättedålig och spydde flera gånger, uuh.. Sen kunde jag inte somna om igen, värdelöst. Så jag såg på en film med Tupac, skitbra var den. Vet inte vad den hette ens men den var skitbra iallafall. Sen somnade jag vid 9tiden igen.

När jag vaknade vid 14 igen så gjorde jag ingenting. Myste med Danne ♥, lagade mat och har sett på film. Mår lite bättre nu iallafall men är fortfarande dålig, men livet stannar ju inte bara därför, tyvärr. Hade varit skönt om det var så, eller hur?

Nu har Daniel gått & spelat fotboll, så jag ska passa på att städa mitt rum. Ser ut som en knarkarkvart för fan, helt stökigt överallt, äckligt. Men nu ser det lite bättre ut iallafall, men långt ifrån färdigt. Tog bara en paus, väntar på att One tree hill ska börja igen :) NU börjar det så jag får återkomma senare.

Ha en fortsatt bra dag, vad ni nu ska hitta på ikväll.
Ciao. Emma

Kommentarer
Postat av: bbbbbb

din rumpa är mjuk

2008-04-27 @ 19:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0