uttråkad

Publicerat: 2008-04-29 Kl: 16:55:13 | I kategori: Min vardag


Jag är så satans helvetes jävla less. Uttråkad. Förbannad. Besviken.
Ja så känns det nu. Vet inte varför jag känner mig besviken, dethär är ju det man får förvänta sig av såna som henne. Men jobbigt känns det iallafall. Så less på dethär.

Vad gör man imorgon då? Det är fest här i Nacksta iallafall, såg jag att nån hette på msn. Haha. Men jag har ingen aning om vad jag ska göra imorgon. Det var lättare när man var yngre, då var ju Norra berget the place to be. Men nu då? Ähh. Nåt dyker ju upp iallafall.

Sitter och tittar på OC, eller tittar typ inte, men lyssnar iaf. Jag och Danne låg hela natten och tittade på Kyle XY. Så sjuuukt bra är det. Love it. Har bara typ 3 avsnitt kvar sen har vi sett hela säsong 2 :( Och det finns ingen säsong 3. Så vadfan ska man göra dårå? Titta på nåt annat, men inget är ju lika bra som Kyle.

Det grillas på min uteplats, gott men pallar inte gå ut dit. Är så less på folk i min omgivning som tror att dom alltid kan bete sig som fittor. Sen klaga över det och låtsas som att de vet att deras beteende är ett problem. Buhu, stackars dig. Idiot.

Och Lina då.. Som är på Kanarieöarna där det är 49 fucking grader. Och här får man gå och frysa. Avundsjuk? Jag? Näää. Haha din jävel, kommer vara brun som helvete när hon kommer hem, då kommer jag INTE träffa henne. Då kommer jag att bli deprimerad, jag blir det när nån av mina kompisar har varit utomlands och kommer hem och är sådär brun. Hehe. Men hoppas du har kul honey!

Nu ska jag dö.
Bye.

daniel tack för att du finns här & får mitt hjärta att slå snabbare  ♥

Imorgon är det sista april, vad gör ni då?


 


Kommentarer
Postat av: Lina

Du! Jag är ej brun. Det var för varmt för å sola fifan. Jag låg i skuggan jag för det mesta. Och den lilla brunfärgen jag lyckades åstadkomma lämnade jag tydligen på flygplanet hem...

2008-05-04 @ 14:34:47
URL: http://prodigio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0