tristess.

Publicerat: 2008-04-17 Kl: 01:13:15 | I kategori: Min vardag


Borde egentligen sova nu eftersom jag ska upp rätt tidigt. Men jag skiter i att sova tror jag. Här är en liten lista iaf, längesen jag gjorde listor ;) haha

. RELATIONER
 [x ] Jag har ett fast förhållande
 [/] Jag tycker om mig själv
 [ ] Jag pratar med min mamma om allt
 [x] Jag har minst en bästa vän
[x] Jag har killkompisar
 [ ] Jag bråkar ofta med min pappa
 [ ] Jag hatar mina syskon
 [x] Jag har husdjur

KÄRLEK
[x] Jag har varit ihop med någon jag inte varit kär i
[ ] Jag kan "älska" en person jag inte känner
[x] Jag är jättekär i min pojkvän/flickvän
[x] Jag pratar aldrig med mina ex
[ ] Jag har varit kär i en lärare
[ ] När jag var liten "frågade jag chans" på en kille/tjej (dom frågade på mig;) haha)
[x] Jag älskar någon av hela mitt hjärta

MATVANOR
 [ ] Jag äter frukost,middag och kvällsmat
 [x] Jag äter gärna grönsaker
 [ ] Jag tänker på vad jag stoppar i mig
 [x] Jag äter godis & chips mer än en gång i veckan- Godis.
 [ ] Jag handlar upp mer än 50 kr på godis då jag handlar
 [ ] Jag är allergisk mot något
 [ ] Jag har fuskat med frukost och svimmat

 DÅLIGA VANOR
[ ] Jag röker
[ ] Jag festar ofta
[ ] Jag gillar att se andra lida
[x] Jag har sårat en person jag egentligen älskar
[x] Jag har sagt en sak till någon annan så denna person börjat gråta
[x] Jag har sagt "Jag hatar dig" till min mamma
[x] Jag har haft sönder något med flit

BRA VANOR
 [x] Jag har sagt "Förlåt" då jag bråkat med en kompis
 [ ] Jag har kramat någon idag
 [x] Jag brukar säga fina saker till folk och mena det
 [x] Jag ger ofta komplimanger (till min pojkvän iaf)
 [ ] Jag pratar hellre än slåss
 [x] Jag har aldrig slagit min pappa
 [ ] Jag har gett bort en present till någon jag inte känner så väl
 [x] Jag har bett om ursäkt för en dum sak jag gjort

 VÄNSKAP
 [x] Jag har (minst) en bästa vän,
 [ ] Jag föredrar fler bekanta än få nära vänner
 [ ] Jag umgås med fler än 4 personer i skolan -- går inte skolan
 [ ] Jag tillhör ett "gäng"
 [ ] Jag har en bild på en kompis på mobilen som bakrund
 [x] Jag har tröstat en kompis som varit ledsen nu på sistone
 [ ] Jag är ovän med någon just nu
 [ ] Jag är sur på en kompis just nu HATOBJEKT
 [x] Jag hatar en fd vän
 [x] Jag har bråkat med någon på sistone
 [x] Jag har slagit någon
 [x] Jag ogillar någon i skolan
[ ] Jag gillar inte min klass - har ingen klass längre
 [x] Jag har sagt något elakt till någon idag
 [x] Jag har sårat någon idag
 [ ] Jag hatar någon jag känner

HUMÖR
 [ ] Jag känner mig glad
 [ ] Jag känner mig ledsen
 [x] Jag ler ofta -- med elin så:D
 [ ] Jag skrattar sällan
 [x] Jag har ont någonstans just nu
 [x] Jag är trött
 [x] Jag har sovit mindre än 6 timmar inatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0