Myskväll

Publicerat: 2008-04-18 Kl: 23:14:05 | I kategori: Min vardag


Hej alla. Idag har ja inte gjort så himla mycket.. På morgonkvisten kom sebbe hit och överraskade oss ;D Kul. Han hade med sej en xpskiva & formaterade om min dator. Tack sa jag, men det fungerade inte som det skulle.. Har inte sp2 och därför kan man inte ens tanka msn. Haha.. Värdelöst, men sebbe ska fixa sp2 imorgon säger han, så då får man väl lita på det då ;) Han brukar hjälpa till när han säger det, så jag tror på han.

Sen var jag Sebbe och Danne ute och gick i det fina vädret, mysigt fast det blåste lite tyckte jag. Jag hade iallafall jacka på mig tillskillnad från dom ;P Haha. Sen gick vi hem till mig och jag lagade mat... Sebbe somnade i min säng, och jag o danne kände tröttheten komma krypandes efter maten (som den alltid gör för mej) så vi gick och vilade i mammas säng. Det skulle vi aldrig ha gjort, haha. Sov till typ 20 tiden..Danne sover fortfarande,tror att han är sjuk eller nåt:( min stackare. Hoppas inte han är sjuk iaf..

Var nyss nere hos mormor en sväng och hämtade en sak hon hade köpt åt mej:) Snäll hon. Tack så mycket!! :D glad blev ja,velat haft en sån ganska länge nu. Sen kom vilma och anna och skjutsade mig till shell, vilma köpte snus åt mej eftersom mamma inte orkade o danne sover ;P Så fick jag låna 4 filmer:) tack så mkt. Sen gick jag hem igen,ska se på filmerna nu. Har så satans tråkigt så jag vill dööö... blä. Aja. Nu ska jag se på film iaf. Somnar säkert, haha.

Älskar dej Danne!!


Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0