Ingen sol :(

Publicerat: 2008-04-26 Kl: 12:43:25 | I kategori: Min vardag


Godmorgon!

Nu är jag vaken. Skönt att vara vaken denhär tiden :) Fast jag är jävligt jävligt trött, men det går väl över. Men vaaart är min sol ??? Jag blir deprimerad när det inte är soligt ute nu, men det är ju inte kallt iallafall och tur är väl det.

Jag och Danne har legat och kollat på en massa film inatt, såg äntligen The orphenage, äckelfilm! Men den var bra ändå, se den tycker jag. Sen var jag tvungen att vila ögonen vid 9 tiden, och Danne väckte mej nu och drog upp alla persienner osv. Haha! Sötnos älskar dej (K)

Vet inte vad vi ska göra idag, men vi ska iaf hitta på nåt roligt. Jag ska strax hoppa in i duschen och lägga fram kläder nu, skriver senare. Lovar. 

Ciao. Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0