hos sebbe

Publicerat: 2008-04-20 Kl: 01:53:37 | I kategori: Min vardag


Ikväll har varit en rätt tärd kväll. Fett tråkigt har ja haft hela kvällen... :/ Men så blire när man inte har nåt att göra. Hehe... Åkte med Sebbe till granloholm en snabbis förut, sen skjutsade han hem mig och hämtade min dator, så tog han med sej den hem till honom, skulle fixa den o installera sp2 och så.. :) Sen när dom hade dragit så duschade jag och så, torkade håret... Sen gick jag upp till Cissi där mamma var & skulle skjutsa henne och Sara till krogen. Så följde jag med o gjorde det, hade ju ändå så satans tråkigt. Orkade inte bara sitta rakt upp och ner och inte göra ett skit, fanns ingenting att se på tvn heller.

Träffade Vilma utanför daltons:) hon jobbade i garderoben, hehe. Ska träffa henne imorgon åxo, hon ska få tillbaka sina filmer som hon så snällt lånade ut igår!! :) Har bara sett 2 av dom, men de blir väl till o se dom andra två inatt, hehe. Sen kom ja på att ja skulle åka upp till Sebastian och hämta min dator, men sen visade det sig att han inte ens hade börjat med den! Herregud, så då har ja suttit här o väntat sen typ 12 på att han ska bli färdig med den. Men nu är den äntligen klar... sen är kruxet bara hur jag ska komma hem med den? Kan ju inte direkt bära den ända hem, har inte ens nåt sido "lock" på den just nu, sebbe ville inte ha med sig det ;P haha. Men Kaj ska skjutsa mig hem om ett tag, när han orkar... Så jag får väl sitta här ett tag till då, har ju inte så mkt val. Skrev sms till mamma och frågade om hon kunde hämta mig men hon har inte svarat, så jag antar att hon sover... Fuck! Aja. Smällar man får ta...

Vill verkligen att en förändring ska se just nu, kan inte ha det såhär. Fan vill bara att allt ska vara bra :(


Ska gå ut o röka nu och vänta på att Kaj ska bli färdig nångååång.. Ciaooo!!


danne du är den enda, det kommer du alltid vara. jag älskar dej, idag imorgon och föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0