Danne . .

Publicerat: 2008-04-12 Kl: 05:27:48 | I kategori: Min vardag



godmorgon folket. lr godnatt, jag har inte somnat än... vaknade rätt sent idag o ja mår inte så bra, så ja tror inte att de kommer bli så lätt o somna.. sen ska ja på dannes match så ja vill inte somna heller, då kanske ja inte vaknar! ;P som jag är, död när jag väl sover. hahah.. vaknar inte för allt i världen.

idag har det varit en riktigt jobbig dag, men den blev bra nu på kvällen när min älskling kom och va me mej oså va vi me lite folk här hemma o chillade bara :) sen nu är vi själva och ska se på film o mysa. älskar dej amor, tack för att du finns. du vet att ja alltid kommer finnas här för dej va det än är, always and forever right.. <3 älskar dej.

imorrn innan dannes match ska ja träffa evelina william o vilma ett tag åxo. umgås lite med dom. så lääängesen ja träffade ewe o william alltså, saknar dom riktigt riktigt mycket.. :( vilma har ja inte umgåtts med på hundra år heller, men träffade henne härromdan. men ska bli kul o umgås lite! we have some catching up to do.. Tack ewe iallafall, jag uppskattar de somfan <3

nu ska jag o danne spela chicago, han vill ha stryk somvanligt;) jag är kungen. vinner vareeenda gång.. :D hihi. jag är bäst. brukade alltid spela med ewe åxo,vann jämt över hon med;) Hon fuskade jämt o delade 6 kort till sig själv.. hahaha råttan:D din jävel. miss u


Nu ska jag dra. min dator e segaaast.. Ciao bitches


Grattis till keilie som fyllde år igår åxo:) <3 eller idag blire ju för mej eftersom ja inte somnat än. hehe..

Älskar dej daniel. Du är allt...





aa ja vet inte riktigt vart ja ska börja, känns på något sätt tomt men ändå inte
för ja har min famlij kvar o emma vid min sida. tagit mej över många hinder 
med hjälp av mina bröder, ja oroar mej som fan för allt som kan hända, 
men ja hoppas vi kan bara chilla när allt de här är över.
jag hoppas mitt brev kommer fram nu oki bror.
ja har inte snackat med dej sen de blev knas och ja saknar dej.
du har varit som en storebror för mej, hjälpt mej skydda mej o försökt
hålla mej borta ifrån allt men sen bara försvann du o de känns riktigt fuckt att
inte få snacka med dej nå mer. och inte sen heller för ja har lite shit på mej sen förr
och för de kan ja inte besöka dej o de e såna misstag som ja ångra idag.
ja ville bara skriva några rader för att lätta bröstet för just nu andas ja så jävla tungt.

/ Danne







Kommentarer
Postat av: sebbe

tungt!

2008-04-13 @ 16:28:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0